Aš įsigijau „Dyson“ įrenginį, bet įtariu, kad tai klastotė. Ką man daryti?
Geriausias būdas būti tikram, kad nupirkote originalų „Dyson“ gaminį - yra pirkti jį oficialioje „Dyson“ internetinėje svetainėje, vienoje iš mūsų oficialių “Dyson Demo” parduotuvių arba pas įgaliotą mažmenininką - mūsų partnerį. Jei abejojate dėl įsigyto „Dyson“ įrenginio technologijos originalumo, susisiekite su „Dyson“ klientų aptarnavimo komanda, jie patars, kaip patikrinti prekės originalumą.
Jei įtariate, kad gavote suklastotą įrenginį, kurį užsakėte ne pas „Dyson“, deja, tokiu atveju mes negalėsime jį aptarnauti, grąžinti už jį pinigus arba pakeisti. Mes raginame jus kreiptis pas tiekėją, mokėjimo paslaugų teikėją (tokį kaip PayPal) arba jūsų kreditinės kortelės įmonę dėl pinigų grąžinimo. „Dyson“ gali jums padėti, suteikdamas laišką, patvirtinantį, jog toks įrenginys yra klastotė, arba kad internetinė svetainė, kurioje jūs įsigijote prekę, nėra oficiali „Dyson“ svetainė. Jei jums reikia tokio laiško, susisiekite su mumis.